WeLCOME tO mY WORLD

aTAS dARSAR bUHSAN n MENGIKUT KEPEkAAN TERHADAP DUnIA TEKNOLOGI mAKA tERCIPTA lA BlOG Yg AgAK HEnTAM cROMoK###

hIDUp uMAPaMA rOdA

Tuesday, September 8, 2009

aKu KuciNg ParSi

bermula kehidupanku dikeluarga alif aku sangat bertuah..ku mengingati tarikh bermulanye kehidupan aku dikeluarga alif, taarikh dimane aku merase beruntung diambil dan dijagai dgn baek oleh keluarga alif.yer 20/08/2009 itu lah tarikh paling bermakne dlm hidupku..aku seekor kucing yg sangat manja dan mangada2.tapi aku tetap dilayan dgn penuh kesabaran oleh keluarga alif.aku mempunyai adik yg juga diambil dan dipelihara oleh keluarga alif.keluarga alif menamakan aku as a farid kamil manakala adik aku diberi name jesica alba.aku pun pelik dgn encik alif memberi name yg cukup mempesona..aku sambut dgn hati yg gembira dgn nama tersebut.ya aku lah farid kamil..kui2...hidup ku bejalan dgn baik dlm keluarga alif..ade satu mlm tu aku tido sbelah alif..tibe2 peruttku skit..ah tidak aku nak terberak..gelap ni,mcm mane nak berak kat luar iaini tandas yg disediakan oleh alif..aku takut nak kuar,,gelap ni..aku semakin tidak tahan lalu aku pon terus membuang diatas tilam alif yang empuk juge...heheheh..tiba2 alif terjaga,mungkin terbau keharuman bau dri najis aku yg serba indah,,aku ingatkan alif akan memarahi aku..rupe nye sangkaan aku meleset mcm harga saham jatuh..alif cume berkata..sayang nape berak sebelah papa...nape x berak sebelah mama...x adil ni..lalu alif mengambil najisku dan letak sebelah ciksue..heheh..nakal juga tuan aku alif ni..ya aku sangat menyangi tuan aku alif..kan bgus aku dilahirkan sebagai manusia..supaya aku dapat berkata yg aku menyangi keluarga alif....hari2 yg berlalu sungguh indah sekali bersama family alif..aku merasakan aku lah paling gembira dimuka bumi ini mahaupon seluruh alam..tapi keindahan itu tidak berkekalan kerana tiba2 aku rase bdn tidak selesa..perutku pedih aku semakin lemah tidak bermaya..alif mulai perasan dgn perubahan diriku yg dulu nyer aktif..ku melihat wajah alif sangat sedeh sekali...dia selalu memanggil ku...farid kamil...owh farid kamil..tp aku tdk mampu utk bermuka mulut..kumelihat air mata alif berlinangan..owh sungguh mulia sekali haty tuan aku...aku semakin lemah bertambah lemah selepas melihat wajah alif yg terlalu sedeh..kesokan harynye alif ingin membawa aku kehospital ....dgn muke yg x dpt aku gambarkan kulihat alif semakin tidak ketaharuan...aku pasrah yg aku tidak mampu berkata2..semasa dlm perjalanan,aku terlalu nazak dn tidak tahan dgn penyakit yg aku hadapi..akhirnya aku menhembus nafas yg terakhir...alif menagis sambil mencium aku..tamat kisah aku sebagai kucing parsi yg disayang oleh tuan aku iaitu alif n family...ucapan ku pada alif n family aku amat menyangi korang semua..tp apekan daya riwayat aku hanya sampai disini saje..aku akan berdoa supaya keluarga alif bahagia selalu aku amat menyangi alif n family..luv u from kucing parsi kesayangan...sekian amin....